Frukost på Espresso House

image8image7



Sorry för att jag har varit oaktig fram tills nu idag. Men dagen har varit busy, busy, busy.

Började med en sen frukost på Espresso House tillsammans med vänninorna. Jag var sen som vanligt (dock bara fem minuter den här gången). Vi kan låtsas att det var Västtrafiks fel, fast egentligen så var det väl mitt eget. Det är mycket skit de får ta, Västtrafik. Det är väl på grund av att man ofta kan skylla på de av en riktigt anledning. Eller så beror det på den gräsliga färg de valt till sina spårvagnar.

Spårvagnsblå kallar jag den. Den köper vi.


Nej, klagar jag för mycket igen nu? Det var ju meningen att det här inlägget skulle vara glatt och trevligt. Varför lyckas jag aldrig med sånt?

Fan, nu gjorde jag det igen.

Jag ger upp.


Resten av dagen var en skön shoppingtur. Köpte äntligen upp för mitt presentkort på NK, även en underbar grårutig skjorta från Topshop hann jag med. Och en bok från bokrean. (kameran är urladdad, så det blir tyvärr inga bilder på plaggen.)

Jag lär nog bli shopaholic en vacker dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0