Newbie

Som sagt är jag ny här - mitt allra, allra första inlägg. Rykande färskt ifrån kopieringmaskinen (inte för att jag har kopierat något, men det var lite roligt att skriva så). Ja, men vad borde man skriva i ett sånt här första inlägg? Känns onödigt egentligen skriva något alls eftersom ingen kommer antagligen att läsa det, utom du då förstås.
    Till en början kanske jag borde skriva lite om vad som kommer hända i den här bloggen och så vidare. Men är inte sånt så fruktansvärt tråkigt? Att ha en manual som man följer och skriver efter. Nej, jag kommer att berätta om det som faller mig in just den dagen. Och bara för att informera er, jag hade inte tänkt att informera er om mitt riktiga namn (för nej, det är inte Minstril). Inte heller lägga upp någon bild där man kan se mitt ansikte tydligt. I övrigt berättar jag allt, allt, allt. Följer ni bloggen lär ni känna mig utan namn och utseende, men kanske på andra plan.

Hoppas jag inte tråkade ut er nu, för jag har en förmåga att göra det ibland!

Jag vet att ni älskar mig (Varför var det inte jag som kom det?)
Minstril

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0