En av skolans många fördelar

Jag var hemma ifrån skolan idag. Stressad, kunde bara inte förmå mig att gå dit. Istället pluggade jag hemma och försökte ta mig ikapp med det jag ligger efter med. Det gick väl helt ok. I mina ögon i alla fall.

Ett av arbetena som ska lämnas in är ett textilslöjds-arbete (jag vet, det är helt sjukt att de gör slöjd till ett teoretiskt ämne). Men när jag som bäst googlade efter olika plagg jag kunde använda kom jag över den här. Jag kan säga att jag blev frälst på mer än en ett sätt. Den är underbar, allt som man behöver till sommaren.

Åh, jag kan inte släppa den. Vill ha, vill ha! Den skulle vara så snygg tillsammans med den här (som jag också har svåra vill-ha-tankar om).

Jag ska köpa båda en dag. Den dagen då jag blivit rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0