Då börjar vi om

Jag vet att jag nu inte varit aktiv på nästan ett halvår, men jag tror faktiskt att jag äntligen har hittat tiden till att fortsätta bloggandet, fått tilbaka lusten, viljan. Jag tror att jag behöver det här. Då undrar ni säkert vad jag gjort under hela den här tiden. Det är lite svårt att veta vart man ska börja, jag är inte ens samma människa längre.

Jag kan börja med att säga att det aldrig blev något med killen jag tydligen nämnde i mitt sista inlägg, tappade intresset antar jag. (Och jag har raderat det inlägget då jag fann det hela för patetiskt för att ens kunna stå för. Så nu vet ni det.)

Nej, det får bli en annan gång jag berättar det här halvårets historia. Det skulle ändå säkert bara uttråka er. Låt oss fokusera på framtiden istället, den som jag fortfarande kan göra något åt.

Säger inte det tillräckligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0