En känsla

Hela dagen idag har jag gått runt med en känsla i kroppen av att något snart kommer att hända - något stort. Det hela går inte att beskriva, inte definiera eller sätta i ord; jag vet bara att inom en snar framtid kommer mitt liv att förändras radikalt.

Vad det kommer handla om, har jag ingen aning. Träffar jag någon jag inte sett förut? Hittar jag nya egenskaper hos mig själv? Publicerar någon mig?

Jag har inget tålamod, vill veta nu. Känner mig som en femåring längtandes till julafton, men det är det värt.
Jag är säker och det kommer att bli bra.

Låt mig inte vänta.

Kommentarer
Postat av: Johizzle

Du kanske träffar mannen i ditt liv? O:

nej, skämt åsido. Men min känsla försvann igår. Efter telefonsamtalet. Det var bara så löjligt gulligt.

Och jag har kommit fram till vad det var som gjorde det. Han sa inte "du är...", utan "jag tycker att du är..."

Tänk var stor skillnad något så litet kan göra.



Och ja, jag lyckas alltid att få ALLTING att handla om mig.

Men ring mig ikväällll~~~~~~~

2008-11-27 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0