Vlogen som gav mig insikt i livet

För några dagar sedan kom jag över en så underbar vlog på youtube. Tydligen handlar den om en kille som kallar sig Samostorm och som har ett mycket unikt sätt att se på världen.

Jag tror att jag ibland, eller vad säger jag, jämt känner igen mig i hans tankegång; vi är så lika på många plan, verkar ha samma värderingar, livsfrågor, allt av någon som helst betydelse. Vi har till och med samma sätt att uttrycka oss på, kroppsspråk, förmågan att emellanåt vandra iväg i tankarna; det är som om han vore mig i manlig version. Jag har aldrig någonsin stött på någon som är mig så här lik, trodde inte att det existerade, kanske är jag nu motbevisad.


Jag gjorde ett personlighetstest som han länkade; jag fick resultatet 4w5 (The Individualist) (gör testet själv här)

Han fick detsamma.




Kommentarer
Postat av: Johizzle

Alltså jag gjorde det. Fan vad läskigt. Min passar verkligen in på mig. Really creepy. jag blev 8.

2008-11-27 @ 00:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0