Du behöver inte säga att jag är nördig - det vet jag redan.

Gjorde precis ett test som skulle säga vilken bok som "är jag".

Tydligen så är jag Nabokovs Lolita: har inte läst den, men planerar att göra snart. Det första kapitlet var underbart om inte annat.

Sådär djupnande.




You're Lolita!
by Vladimir Nabokov

Considered by most to be depraved and immoral, you are obsessed with sex. What really tantalizes you is that which deviates from societal standards in every way, though you admit that this probably isn't the best and you're not sure what causes this desire. Nonetheless, you've done some pretty nefarious things in your life, and probably gotten caught for them. The names have been changed, but the problems are real. Please stay away from children.



Oavsett om boken är bra eller inte, så vet jag väl ändå inte riktigt vad man ska säga om resultatet.

Akta era barn från mig.
ANNARS KANSKE JAG VÅLDTAR DEM.

Eller nåt.



Se efter själv om du är lika skum som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0