Festivalsommar?

Just den här sommaren känns som om den kommer att svämma över av festivaler  - och jag kan inte vänta.

2-4 juli: Arvikafestivalen
Egentligen så hade det räckt med att Depeche Mode kom för att jag skulle vilja gå, men när Röyksopp, Fever ray, Korn, Detektivbyrån och ännu fler kommer så börjar jag få svåra vill ha-begär.

8-11 juli: Hultsfred
Jag antar att bara stämningen på den här festivalen gör den bra, men samtidigt så skadar det inte att The Killers, Winnerbäck, Mando Diao, White Lies, Hello saferide, The Virgins, Markus Krunegård, Regina Spektor (ska jag fortsätta?) kommer dit.

14-15 augusti: Way out west
Jag kan inte se att det skulle vara några problem med att gå på den här. Jag menar det är inte direkt långt hemifrån - plus att det kommer mycket bra band :3

Enda problemet som jag kan se nu är pengar och den där högintensiva kemikursen (jag lovar, det är inte som ni antagligen tror) som kommer att äga rum någon gång i sommar. Får väl se till att pussla ihop det riktigt ordentligt eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0