Sömn

Klockan 06:00 ringde mitt mobilalarm. Utan att vara vid direkt medvetande tog jag mig upp från sängen och vinglade bort till fönstret där jag placerat mobilen. Supermassive black hole; vem kom på den idén?

Jag och Johanna bestämde oss igår för att vi skulle nyttja onsdagsmorgonen till att leka med hennes systemkamera. Det var väl tänkt att vi skulle vara i min lägenhet och använda oss själva som objekt.
Som sagt så skulle vi träffas tidigt.
För tidigt.

Vi båda försov oss.


Så istället så har jag idag mest sovit, sovit och sovit. Jag antar att jag behövde det; sover alldeles för lite egentligen. Sover och äter för lite. Inte så hälsosamt, men jag orkar inte bry mig. Ganska så dumt, jag vet. Jag hann i alla fall se Eternal sunshine of the spotless mind idag.

Den var nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0