Well...

Det var ett tag sen nu. Igen. Jag antar att det har med det fina vädret att göra (med fina menar cirka 18 grader i skuggan och kall vind i slutet av juni). Frågan är vad som har hänt sen sist.

En hel del gissar jag på.

Och eftersom resuméer är så tråkiga får ni skylla er själva om ni inte vet. Rättvisa i sin renaste form, eller hur?


Ikväll ska det grillas än en gång i Delsjön. Känns kanske lite misslyckat att man inte har tillgång till särskilt mycket förfriskningar (ja, jag använde precis det ordet) förrän efter Midsommarhelgen. Men visst kan man ha kul utan att vara allt för onykter?
Enda riktiga nackdelen nu är väl egentligen det faktum att jag ska upp klockan 6 imorgon för att läsa kemi.

Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0