Söndagen den 20 september 2009

Ännu en helg har nu passerat och jag tror att detta var sommarens sista. Nu har Håkan spelat på Liseberg och vinden är kall. Solglasögonen är lämnade hemma och det är nästan dags att börja rota fram vinterjackan och gömma den där underbara sommarklänningen någonstans långt in i garderoben.

Jag vet inte om det är en höstdepression som är på väg eller om det bara är bieffekter ifrån igår. Oavsett vad det är lägger jag upp två låtar som kan visa min sinnesstämmning på lördagseftermiddagen. Postivit eller negativt? Det är upp till dig.


Bob Marley - No woman, No cry
(Eftermiddagen)

Depeche Mode - Barrel of a Gun (Sent på kvällen. Sömnbristen kanske påverkade mig en del också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0